piątek, 8 lutego 2013

# 6 Taniec czyli uwodzenie

Dalej mówię ja Narrator. Wracam!!Muahahahha... mam nadzieję, że nie zeświruję jak moja zastępczyni/poprzedniczka. Więc kontynuacja: Dziewczyny z chłopakami dotarli do jakiegoś klubu na rogu ulicy. Jak zwykle związkowcy (słodkie parki) poszły na parkiet. Reszta do baru. V(icky): To co chcecie??
A(gnes): Coś mocnego, ale najpierw na parkiet.
 P(atty): Dziewczynko wiemy, że kochasz tańczyć, ale zostajesz tutaj.
 A: Ale czemu?? (Smutny głosik Agnes) 
S(ue): Bo najpierw ja chce się schlać!!
 M(egan): Barman dawaj coś mocnego!! A wy coś chcecie??
H(arry): Pytanie. No jaha. To co wy. 
N(aill): Głodny...
 M: To niech ci Agnes coś ugotuje. 
N: Umiesz??
V: Żartujesz to najgorsza kucharka na świecie. 
S: Ona zamiast jajecznicy robi ZUPĘ JAJECZNĄ!!
 H: Nie wierzę. Powaga??
A: Kuchnia i gotowanie to mój wróg numer jeden. Ma się inne talenty... 
M: Ciekawe jakie?? (Pokazuje jej język) 
A: Gdzie mi z tym jęzorem??!!
 N: Ugotujesz mi coś kiedyś??
 V: Ty chcesz przez tydzień nie wychodzić z kibla. Jej potrawy są jak środek na przeczyszczenie
 P: W Najlepszym przypadku znajdziesz się na OJOMIE
 N: To ja z cb zrobię kucharke, a Li mi pomoże.
 Li(am): Co ja??
H: Będziecie uczyć Agnes gotowania. 
D(aniell): Ona prędzej kuchnię podpali.
 N: Na pewno nie jest aż taka zła... 
Pe(rrie): Uwierz jest. Skończycie bez dachu nad głową. 
A: Dzięki, że we mnie wierzycie. FF!! Idę tańczyć.- Agnes sobie poszła i zaczęła tańczyć. Tu miała talent, to jej najlepiej wychodziło
. Lo(uis): Harry nie wiedziałem, że twoja siostra tak tańczy.
 H: Ja też nie.
 El(eonor): Ja też chce jeszcze tańczyć. Louis idziemy!!
 Z(ayn): A my??
Pe: Wolę się napić.
 V: Ja idę do Agnes. -Za chwilę wszyscy byli na parkiecie. No oprócz Perrie i Zayna.
NARRATOR- Więc od dziś będę opisywał szczegółowo wszystko, ale tak, ze oni nie będą nic wiedzieli! 
 Perrie miała już dosyć Zayna, bo osobiście nie chciała się wiązać z kimś na dłużej niż 4 miesiące. A razem byli już chyba prawie dwa lata. Jakie to wielkie poświęcenie. Postanowiła, że za kilka dni się z nim rozstanie. Natomiast zayn w tej samej chwili patrzył się na parkiet(stół, gdzie tańczyły Vic i Aga) przy okazji co kilka sekund zahaczając o  uwodząco tańczącą Vicky. Pojedziemy naszą kamerą kilka metrów dalej do tańczącej Vicky i Agnes. Ta druga zauważyła, że pan Z cały czas się na V gapi. Wzięła ją za rękę i poszły do toalety. Na co tłum zaczął buczeć.
- Vicky. Ty wiesz, ze cie kocham prawda??- Zapytała
- No wiem- wyszczerzyła się VICky
- Więc zauważyłam, jak pewien pan zwany Malikiem cały czas się na cb gapi
- Nieee...na pewno nie na mnie- zaprzeczała, chociaż chciała, żeby było inaczej
- Ta..nie na cb. Tylko jak ty się wypinałaś, że mało spodnie ci nie pękły, to ten cały chodził. A Perrie flirtowała z kelnerem. 
- Weź przestań. Może za mną ktoś stał? Albo ty??
- Ty przestań. Ja ci tylko mówię. A teraz bardzo ładnie wchodzimy na scenę i zacznij obserwować kobieto!- Jak weszły z powrotem tłum zaczął znowu szaleć, a Nasza panna najstarsza spojrzała tak jak  mówiła jej koleżanka, która....miała rację. Postanowiła sobie, że musi z nim o tym pogadać.....

-------------------------------------------------------------------------------------------
Hahaha<333 Kocham cię MISIA! Ten rozdział jak i tamten powstał dzięki niej!
TERAZ PYTAM SIĘ PUBLICZNIE: ZACZNIESZ PISAĆ ZE MNĄ TEGO BLOGA??? DAM CI HASŁO DO  TEGO KONTA I MI POMOŻESZ CO TY NA TO???

8 komentarzy:

  1. Super. Kobieto ty chcesz mnie wkręcić w to całe blogowanie. Jesteś pewna??? Marny ten mój talent literacki. Ale jak chcesz, to mogę ;p Też cię kosiam słonko ;*
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

      Usuń
    2. wooo hoo skaczę ze szczęścia <333 czekam kotki na następny :*

      Usuń
    3. z kim będzie Sue? :D

      Usuń
    4. Duże prawdopodobieństwo, że z Li. Ale nie jestem pewna.

      Usuń
    5. wooo hooo <33

      Usuń
  2. Jeeeeeeeeeeeeeeej Kocham was jak Malik lusterka moje wy słoneczka no i znów za dużo muffinek dobra idę się ogarnąć więc bye kwiatuszki wy moje a rozdział supeeeeeeeeeeeeeeer ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka Pierniczku nominuję cię do zabawy The Versatile Blogger

    OdpowiedzUsuń